ungefär...HAHAHAHAHAAHA

åååååååååååååååååååhh.
nu hatar jag människor igen, eller lite extra just idag.
särskilt såna som stått mig nära, som drar åt helvete.
jaa men det va ändå dit jag bett dig dra !
hha, byebye fucker.
somsagt. måttligt less på såna, lögnaktiga,fejkiga (?),småsmåsmå flickor? jag väljer att skriva flickor
just nu för att det är kanske lite bättre än att skriva alla dessa skällsord som jag bara vill skrika ut, och sen hånskratta. jag vill skrika det från toppen av... termosen! hah!
hur äcklig du är!
har slösat tillräckligt med tid, jag trodde att jag slutat med det. men det visade ju sig idag att jag
inte hade de, eftersom att man får höra massa grejer hela tiden, ;) hoho va kul!
jag som lovat mig själv att inte skriva ett sånt här.. hat? inlägg till någon som helst specifik person.
men nejfan, nu kom det! hah njut, för det är precis vad jag skall göra nu, när det andra bara försvinner,
jaa? ännu mer! loooooooooool.
det här vart ett cphat inlägg, ett omoget inlägg. pappa kommer att påpeka det, och jag kommer att
ångra att jag skrev det imorgon. för att jag tycker att det är OMOGET! allt är fuckin' omoget!
bye



josefinnilsson,

legender dör aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0