promise I'll be kind, but I won't stop until that boy is mine.

jaa nu har jag fixat runt lite här iaf.
hope u like it.
ikv va jag in o träffa tjejerna på pause och vi börja prata om just bloggar.
att det blir narr av alla bloggar för dessa uppblåsta blondies försöker visa
sin små bröst, ungefär.
och helt ärligt så.. orkar jag inte bry mig, men hur blir man så?
hur kan man äns vara så? shiiit. har dom verkligen ingen självrespekt?
tänk fall jag skulle komma i vitt hår ner till höfterna, tre ögonfransar, inga ögonbryn,
för mörk foundation,två streck på kinderna, knall rosa läppar,stav i läppen och tungan, upptryckta bröst till hakan,
magtröja och rosa tajta mjukis byxor och säger att jag vill vara barbie !
skulle du känna igen mig då? hah naa, jag förstååår verkligen inte varför?
spelar ingen roll om man är 14 eller 18 så går man inte runt så.
jag skulle ha gjort allt för slitet hår med lite orange'a slingor här o var, inget smink, ETT PAR ÖGONBRYN,
en stor t-shirt och alldeles för stora mjukis byxor och än jävligt snygg hästsko. hah.
bye!



josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0