MEN HEY BABY, JAG ÄR JU KUNG I STAN! vad fan är du?

hahahahahaha, jag är bara så jävla glad1
nästan överlycklig ! :D
helt ärligt, jag och frida har stått och hoppat uppochner o skrattat,
jag har tillochmed hoppat i sängen och legat o fnittra för mig själv. haha!
wonderful! jag har fått lära mig att den bästa glädjen är skadeglädje.
och det är jag en jävel på! men de är jag ju så klar på allt.
baby
hah vet inte riktigt vad jag skall skriva, jag är så himla glad! :)
humörsvängningar på högnivå, ohja!
tror inte att jag kommer att kunna sova för att jag är så pirrig och fnittrig muhaha.
det här vart också ett cp inlägg, men wtf vem skall säga något? nobody!
hah det jag nu har skrivit är inte nånting av hur glad jag är.
kan verkligen inte sitta still och sluta le! det underbart!
jag står på toppen av ett höghus, vad gör du? är endast hög? hah!
jag skulle vilja dela med en super snygg bild på mig, som jag nästan allltid gör.
men mina batterier slut, synd.
hah byebye darlin'!


och nu har frida praktik, så ingen busar med mig nu när vi har kök.-
det är tråkigt, inget funkar ju utan frida liksom!
hah, I'm bad. woh's bad?


josefinnilsson,
du är ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0