du borde fatta bättre än att försöka rymma härifrån'

jaha, en lektion idag 8.20-9-50. kuuuul.
sen åkte jag hem och sov tills, nu!
jag har blivit sjuk, jävla idiot fan som har smittat mig.
så jag tog även med mig massa plugg från skolan för dit kommer jag inte
tillbaks den här veckan iaf.
fast det var ju lite dumt att jag sov så här länge för att nu kommer jag att vända på dygnet! (I)
inge bra, så har jag inge pengar. det betyder, inge godis (!?) inge chips, eller nånting annat onyttigt gott.
skall säga åt mami att fixa tusen filmer ungefär.
jag skall se ice age 3 på bio.
det är nånting speciellt det där med när jag sover skall det ringa tusen gånger plus sms'as.
finns det nånting mer störande eller ? naae, tror inte det.
och när jag sover, då SOVER JAG. och inget annat, och det är helt jävla omöjligt att väcka mig.
så om jag inte svarar eller är snäll nog att klicka upptaget, VARFÖR RINGER MAN DÅ IGEN FÖR!?
lol. störande. så nu skall jag sms alla fråga va fan dom vill mig -,-
bye !

josefinnilsson,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0