du behöver inte säga något'

har legat i sängen, ätit efterrätt, pluggat (!?) gått på konsum och köpt chocklad,
suttit vid datan, pratat med farmor, dränkt håret i silvershampo.
jaa, roligare än så har det nog inte varit idag.
jag börjar att bli bättre, säger jag iaf. men det blir nog bra.

jag har typ... mycke att skriva egentligen men jag får liksom inte ut det, &så har jag faktiskt
inte sån stor lust. finner det inte så mycke nöje att skriva, när jag inte har så mycke som händer.
och då förträngs även tankarna mot att bli till ord. och det är tragiskt.
hah jag har börjat med att tänka som att jag skriver. så fort jag börjar att tänka invecklat så
tänker jag samtidigt att jag skriver ner det här, och som att du precis läst det. men sen när jag väl
skall skriva det har jag glömt hälften ungefär. men det är skevt. för jag tänker som skrivandet i bloggen.
jaa jag fattar inte heller. durå?


och inga bilder har jag att bjuda på heller, så det får väl bli på den bäste.
jag saknar han.
hah va? precis som att vi varit bestfriends, men jag vill stå där framför han igen,
och bli...galen? som sagt, de bästa jag någonsin varit med om, och antagligen de bästa som
kommer att hända på länge. alltså, det går inte att förklara i ord, helt ärligt. hur töntigt det här
än låter. så finns det absolut ingenting i hela äckliga universums gränser som någonsin kommer att
nå upp till toppen där han är, han ÄR den bästa.
that's it.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!
bye!



josefinnilsson,

men vem är jag ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0