Can’t put my finger on it, but its calling out my name

åhh vad jag är så jävla bra !
har fan kommit i tid hela veckan, (heh 2 dagar) och varit på varenda lektion, ink idrotten! :D
iiih, jag va med på idrotten idag, måste ha slagit huvudet. och alla skall springa runt lillsjön och
ta tid och puls för att sen göra om det och se vadman får då.
så ikv tog jag med madre och sprang, juste min idrottslärare är min gudmor (lol) och hon sa det
att skulle jag springa under 15 min skulle hon bjuda på kebab. vilken tur att jag sprang på 13,32 :]
hih så nu är jag as nöjd, du vet, allt för mat !
jaaaa.... det är  mycke som händer hela tiden tycker jag, de e nice.
I'm a busy girl.
idag fyller hedda år! så på fredag är det party, fick ett litet sött sms där det stod att det var middag
på hennes mammas restaurang och det förväntades klänningar och höga klackar...
hah, jag skall försöka hitta nå snygg klänning, sen har jag ju mina nya 1dm klackar :))


jaa, har inte så mycke att skriva så det här vart ju ett värdelöst inlägg!
bye!


juste min nya älsklings, mmh !







josefinnilsson,
It whispers in my ear and says,
Why don’t you come out?
the time is now.


Kommentarer
Postat av: hedda dolata

klart du ska ha dom skorna, skit snygga (Y), och en hel bild på dig , nu börjar det likna grejer hära :D:D

2009-09-15 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0