3 september

jag kunde inte hålla mig, shoppade igår iaf.. lol.
sen häng hemma hos ida hela kvällen, hah.
nu är det två dagar kvar. papi.
jag älskar lasse.
jag har ont i magen.
aah juste, som vissa kanske vet så rasade jag i vikt för ungefär 1 ½ år sen, och aldrig lyckats
komma över 51-52 kg. och det tycker jag är tragiskt för det va nästan inget kvar på mig.
men så nu i sommar, lyckades jag att gå upp hela 6,5 kg så jag vägde 54,5. alltså på
2 månader ungefär? igår vägde jag mig, då hade jag varit hemma en vecka. jag har gått ner 2kg.
lol. så nu bäger jag 52 igen. jag vill typ börja grina.
men nu vet du.
bye



josefinnilsson,

det kan va så förfärligt, det kan va så bra'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0