vackert'

nu skall jag berätta något väldigt oinressant,
men jag känner att jag bör förmedla detta för att
det är rätt så himla skrattretande! och all statistik är på måfå,
och bara påhittad av mig som har ig i matte (för tillfället) och absolut
inte förstår mig på det, men det låter väldigt bra, så alla
blond lär ju kunna gå på det åtminstone!
iaf, mitt hår.
mitt stackars stackars stackars hår, som fortfarande sitter kvar
efter allt det har utsatts för.
ungefär 80% är orange, 10%är grå/grönt, 5% är nu grå/vit/blå, och de
återstående 5% är väl iaf lite "bra" blont ! hahahahaahhasha.
fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
tur att jag alltid är så jäklarns snygg dåraaa!
byee



delar med mig av denna, utomordentligt vackra bild, endast för er!
hah

josefinnilsson,
u gotta love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0