så gick vi iväg'

matmatmatmat
maaaaaaaaaaat
jagälskarmat.
jag skall gå och göra lite mat endast åt mig själv,
och krypa ner i min säng. jagälskarden.
om jag fick välja, skulle jag dö i min säng, kvävandes av all
mat jag äter. eller något. eller det kanske inte är så skönt att kvävas..
så jag somnar in medans jag äter mat! hah, det va ju lite bättre.
inte för att jag kommer att dö liksom.
äsch ibland rasar bara hela min egna bild av mig själv, då jag inte förstår nånting.
tjalalaaa.
jag provade iaf den där klänningen idag, fanns dock bara xs i svart,
men jag ville ju ha den där rosa, så ingen klänning åt josefin idag...
jag vill hoppa till typ... januari? jatack.
jagbordetypbörjaövningskörasnartja.
imorgon skall vi springa runt lillsjön, jag lär ju typ springa på längre tid..
höh.
nu orkar jag inge mer, hejdå.



puppis

josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0