låt oss skratta igen'

jag vet inte hur jag skall börja

nu mera är du iaf utbytesstudent.
och kommer att vara borta 1 år.
du bor inte två hus bort längre.
så mycke som vi har gjort och sagt.
så bra som vi va.
sån underbar människa du är.
vi var dom första.
min första vän och allra bästa vän.
det där med att man växer ifrån varandra..
är det dummaste jag hört! jag hatar dom orden.
nu vet jag att jag inte kommer att stöta på dig
nånstans,närsomhelst och det är jobbigt.
vi har så mycke.
du är så mycke.
om jag kunnat hade jag visat upp dig för hela världen.
för jag har aldrig mött en männiksa som är så speciell som du.
och jag kan inte låta bli att gråta.
jag älskar dig marianna finke.




Kommentarer
Postat av: Frida

Faan Josefin!! Nu kom tårarna igen! Men man får väl försöka att tänka positivt. "Bara" åtta månader kvar, sedan har vi vår älskade superkvinna hemma igen! :D

2009-10-19 @ 23:25:23
URL: http://fidzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0