oh little darlin'

hm en blandad dag,
glad,chockad, förbannad.
det där med att folk skall bry sig om saker i mitt liv,
i don't understand! byebye.
var iaf hos en "doktor" idag, och gjorde allergi tester.
gjorde det förut när jag var liten och då va jag allergisk mot lök och pälsdjur? lol.
iaf, fick veta det tråkiga att jag visar allergi mot pollen... ännu mer lol.
och katter, haha. lika bra, tycker ändå inte om dom!
å så visa det sig att jag växt 1½ cm ! tjohoo, så nu är jag hela 1,68 :]] och väger 54kg.
alltså gått upp ungefär 4kg, på 5 dagar, haha! och dom kommer antagligen försvinna inom..2?
anyway, är lite pirrig inför ikväll, hihihiiiiii.
skall försöka hinna träffa ida också.
apropå ida, så skall jag försöka till idaberg, i umeå snart.
i need it, and i do need her!
skall försöka lägga upp bilder från papi också, har iag några.
nu orkar jag inte skriva mer tjafs.
seeeeyaaah!


josefinnilsson,
she's a maniac, maniac!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kom kom kom kom, kom nu!!

2009-11-06 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0