huvudet skall tömmas, käkarna skall slå...

min data håller på att lagga sönder.
skrev ett inlägg igår faktiskt, men det publicerades inte? lol.
det där med tålamod är inget jag äger mycke utav, don't push it little man!
iaf va ut med frida och ida, och det va asnice att få umgås med dom flickorna,
även fast jag är med frida dagligen (<3) så kunde jag inte tänka mig någon
bättre att umgås med än dom (:
jaaa, vi åkte lite bil och sen upp till sandra för att där vare mågra töntar.
och eftersom att det är josefinnilsson så glömde hon kameran (y)
lång men underhållande natt.
dagen har bara spenderats i sängen, blev sjuk igår! iaf på vägen, förkyld..
haft litelitelite hosta bara , men det är störande. sitter bara å väntar på
febern ungefär. och nyser gör jag hela tiden också! lol.
om jag inte missförstått så skall jag umgås med iida ikväll å.
har inte lagt upp någon bild på länge, men va fan, jag är fortfarande lika snygg !
om inte bättre ;)
borde dock ta mig i kragen och färga mitt stackars hår, som är som tuggummi.......


josefinnilsson,
.. han dansar för att glömma, han dansar i trans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0