hej kid.

aakey, det gick bra idag. men det va inte så kul när klockan
ringde 06.45...... och jag måste dit imorgon med...
jag-vill-inte.
jag luktar apa också...!
städade igår å, och tror jag måste göra det idag också så att jag håller mig vaken,
hah! och klockan är inte äns 5... nu blev jag fan deprimerad.
känns som typ 9?
jag kommer att bli en sån utomordentlig...flyttahemifrånare? hahaha.
städar ju hela tiden, och jäkligt bra kan jag lova!
mat kan jag laga också! enligt mig iaf höhöhö.
jag skulle bara vilja ha för mycke pengar och en lägenhet.
sponsra mig tack!:)
jag skall göra nån utbildning också, så att jag
får årskortet billigare, det är så jäkla dyrt...
och jag har fortfarande 8spänn.
nu går jag å gör nå onödigt så jag inte somnar, byyyyyyyye!
JUSTE! josefinnilsson hon själv gjorde 28 uppgifter i matten igår!!
helt själv, hemma! ha-haaa, vet du vad det betyder?
att jag faktiskt pluggade :) hemma tillochmed! hihih


josefinnilsson,
lundell, tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0