där hundarna kan springa runtrunt, nananaa'

sjukt trött, haft kök idag, sjukt tråkigt...
imorgon är det öppet hus så vi skall va på skolan från halv 9 på morgonen
till typ 9 på kvällen, sjukt segt.
men då får vi ledigt en fredag i maj, hoppas ju på den 21 i sånafall :D
(eftersom att jag fyller år den 20, dumjävel!)
men idag vart det lite trassel med en i min klass praktik, så jag hoppar in på
hennes istället :) och det är på solliden, börjar dock halv 8imorgon....
fast jag har bara i... 5 dagar tror jag det blir?
så det är skööööööööööönt, istället för att ha den i december.
och snart börjar jag att jobba också, tjoho, fast jag kommer att vara levande död.
skall jobba hos morbror på åregården varenda helg, från 1 december till 15 maj,
JAG ÄLSKAR PENGAR!
ska träffa frida anna å louise en sväng ikväll.
måste hem och sova tidigt idag!
om det nånsin lyckas...
åååååååh, vilket tråkigt inlägg!
hejdå :)


josefinnilsson,
här kommer lyckan för såna som vi

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra att jobba kusin vitamin så du kan bjuda kusin på öl sen på krogen när du blivit myndig =)=) <3 Puss S

2009-11-13 @ 23:40:17
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0