bara en fånge vet vad frihet är, &ingen vet vad lycka är'

det är sk. bögvecka (dialogdagar) på min skola nu.
och det är lol. det kommer massa bögar, transvestiter, kille som är tjej, negrer.
jaa allt möjligt, och vi, VI  måste sitta o snacka om det.
lol.
idag har jag varit duktig, tage tummen u arsle och bokat handledarmöte, typ?
så att jag kan få börja övningsköra, hohoohhihihih.
för att jag skall ta det fär förbannade körkortet, helst 20 maj höh.
or else, my father is gonna strangle me! and i don't want that!
engelska skills, grrr..
färgade mitt hår igår, tjoho! nu är jag orangehuvve! alltid lika snyggt.
jag råstädade mitt rum igår, ojojoj.
jagharingetintressantattskrivaomduintemärkerdet.
så nu säger jag såhär.

nu släpper vi allt, och skiter imorgon dagen.
lever inte i någon framtid,uran endast nu.
jag påverkas inte, och hoppar runt på moln.
snart iaf!
så för så länge... hoppa lite du å!
bye!


oldpic,oldpic,
oldpic,oldpic


josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0