baby, there is no light. darkness is the only thing that we got'

jag har bestämt mig för att, jag skall fan ha de där körkortet först i min klass! :]
höh, men jag lär ju faila eftersom det är både 90/91 i min klass.
looool.
så jävla pepp nu!
och jag har praktik imorgon. och jag vill verkligen inteinteinteinte!
jag kan, och jag orkar. men gud, jag vill inte!
jag vill inte så mycke att jag blir arg.
storkök är så otroligt tråkigt, så det är ju helt sjukt!
jag vill inte...
om tre dagar kommer pojkarna till åre!
det här är mina två sista lediga helger.
jag kommer att vara levandedöd, efter alla icke sovmorgonar.
jag skall tvätta mina skor och jacka.
jag måste/ska göra matte...... vägrar ha ig nå mer, måttligt less.
vill egentligen bara hoppa över den här månaden till efter nyår. jatack.
eller typ hhelst till 15 maj. för då är jag rik igen! tjohoo
och jag har inte fått min lön än.... jag har seriöst 8kr.
tror jag skall gå o försöka städa nånting i mitt rum, haha
så att jag inte somnar.
bye!


josefinnilsson,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0