and he was begging, nonono..

jag älskar mig själv.
men jag blir också rädd för mig själv.
hur jag tänker, och för det mesta hur jag gör.
jag tror jag är rent elak. och skrattar åt det.
är det fel?
jag gör och säger innan jag tänker, men skiter i.
jag skrattar när jag gör illa, eller fel.
det är fel.
men kul.
ja, du ser?
jag hatar mig själv.
när jag tänker så där.
för skall jag berätta en hemlighet.
jag är kanske inte världens, men jag är väldigt snäll &go.
och avskyr att hata eller göra illas eller fel.
men jag ser ändå nöjet i det.
fel josefin.
jag älskar mig själv så mycke att det blir för mycke,
så jag börjar att hata min handlingar, som jag egentligen inte
bryr mig om och skrattar åt!
ha! seeeeyaah


coolare tjej


josefinnilsson,
that shit sounded beautiful'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0