7 mars

vet att jag blir väldigt tråkig, skriv knappt nått och det blir bara en massa hundbilder som ingen bryr sig om. men jaja, helt ärligt så byr jag mig inte så mycke. jag blir en liten tönt när jag kommer hit, och det är så det skall vara !
fick ett mycke efterlängtat samtal igår utav limpan. hon var lite på tvären, hon hade druckit drycker utav glömska ( lasse ),
så hon var väldigt go glad. jag säger då det, vad ska jag göra utan min lilla mupp.
jag kommer däremot hem imorgon, det känns bra men ändå tråkigt. fast sen så kommer jag ju tillbaks hit typ den 20 för den 21, DÅ JÄVLAR SMÄLLER DET! hah, japp för då blir det lundell i globen. som sagt, det kommer att bli underbart.
pappa o bombas jobbar inatt, då blir det cäsar som får göra mig sällskap, vilket han även gjorde inatt. fast sen där runt 6 nångång kommer pappa o bombas hem, och då vart det som vanligt igen. cäsar vart nog lite ledsen, han låg utanför min dörr hela natten!
JAJA!
nu har jag skrivit små onödiga grejer som händer här.
nu ska jag vänta på lax !
bye !


bombas

mina nyinköpta rosa solglasögon.

det jag köpte på gina :
rosa solglasögon 59:-
svarta plupp örhängen 49:-
typ gröna zebra leggings 149:-
ett "ledigt" grått linne 129:-
en vit top 149:-

vart inge mycke alls,lite besviken på det.
pappa betala. så att jag har pengar övers så jag ska handla litenär jag kommer hem också

josefinnilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0