4 mars



att bara vara. så skönt, så skönt.
ärligt, här skiter jag fullständigt i allt &alla där hemma.
bara att släppa allt. frihet.
" vill du ha din frihet får du ta den"
u.l såklart.
juste, i julklapp fick jag en stor lundell biografi i 3 delar.
det kommer att bli nice att läsa. (:
iaf för mig.
har inte gjort mycke alls egentligen.igår var vi ute o körde fyrhjuling o så åkte vi "pulka" efter.
haha de va riktigt kul x)
kollade även på filömen Australia, varken pappa eller nettan tyckte att den var nå bra.
men jag tyckte att den var helt okey faktiskt, lite för lång bara. 2h 35 min....
och idag till frukosten kollade vi på nån konstig indiskfilm, inte alls bra.
och nu har jag precis kommit in efter att varit ute med bombas o så kom pappa o hämta upp oss med fyrhjulingen.
jobbigt o gå ^^

yäähyääh
ska förhoppningsvis intill blablanånting och kista (:
BYE!


josefinnilsson,
fast jag saknar limpis & krullet, höh
<3

Kommentarer
Postat av: liiimpan

och jag saknar dig <3

2009-03-04 @ 15:21:41
URL: http://linnhovsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0