21mars

och det här som skulle bli den bästa dagen i mitt liv.

så länge som jag väntat på exakt den här helgen och självklart, självklart skall jag bli sjuk då. för det första min pappa har bott här sedan jag var 7 år och jag har aldrig, aldrig varit i globen. hur kommer det sig att på nästan 9 år aldrig fått varit i globen. inte för att det är en sån stor grej men ändå. och för det andra, så har jag inte sett gubben på länge heller. så allt skulle ju bara bli askalas. plus att jag skulle få kotletter o kroketter också. MEN K ! då ska josefin bli sjuk! och det är för det tredje, det var jätte länge sen jag var sjuk, kommer inte äns ihåg sist jag var det. men nu tycktes det väl att det var en utmärkt helg att bli sjuk på.
så igår när jag kom hit åkte jag o nettan o köpte godis, för att jag varså himla sugen. men neeej kan inte äns äta för att jag har ont i halsen. så det ända jag har gjort i princip är att legat under täcket o frusit, druckit massa te med honung i och käka ipren.
pappa fick med mig på en liten åktur med fyrhjulingen, vilket jag ångrar grovt just nu.
egentligen vill jag bara sätta mig ner i ett hörn och börja grina och önska att jag kunde skjuta upp tiden.

men, jag tänker fan inte låta min sjukliga kropp förstöra detta. så jag ska stå där pigg o alert ( så mycke som jag orkar )
och skrika mig hes. och sedan få ta de konsekvenserna på söndag,då jag förmodligen kommer att ha en dödssjukdom i halsen eller något.
nu ska jag krypa ner i soffan med mitt täckte o halsa i mig massa te.
byebye


IDAG är det ett år sedan jag hamna på ronja.
viktoriaberglund' <3





josefinnilsson
&inatt sov äntligen min älskling med mig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0