19 mars

Ser henne i fönstret,
följer efter hennes bil.
Hon är den enda jag ser,
hon har klass hon har stil.

Jag kan se när hon går,
när hon vänder sig om.
Hennes röst säger nej,
men hennes kropp säger: Kom!

Det har varit likadant
sen tyrannosaurus rex:
Hur jag än lägger ihop dom här talen
blir svaret sex.

Hon vet vad som händer,
hon vet vad som hommer att ske,
finns ingen annan väg,
finns inga böner att be.
Huvudet i helvetet och himmelen i sjön,
gatorna dom är av guld och livet är en dröm,
köttet är min herde, köttet är min gud,
jag är en fri man i stan, hon är en annans fru.

om jag hade henne - ul



josefinnilsson

Kommentarer
Postat av: hedda

låttext ;)

2009-03-19 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0