11 mars

skön dag idag trotts allt.
praktiserade även lite på ett jobb jag sökt för att se hur det känns.
ska praktisera mer nästa vecka.
askalas !

måste även fjanta mig o lägga upp på vad jag har på mig idag,
bara för att det är så olikt mig!
de 2senaste dagarna har olkia folk kommit fram o sagt
"- oj, du har smink på dig !"
"- det känns konstigt att se dig så tjejig! "
haha, jaa. jag kan då allt.


juste, skulle hjälpa moder att föra över musik från datan till telefonen.
och då skulle hon ha över en bonnie tyler låt.
och jag kom o tänka på att hon är faktiskt rätt cool.
så nu sitter jag och lyssnar på
bonnie tyler - I need a hero
bonnie tyler - total eclipse of the heart

hah, helt funkis faktiskt !
bye !





josefinnilsson,
lite feminimare, lite bättre, alltid snyggast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0