10 mars

måste bara säga, att jag nu, i 2 dagar, har börjat läsa Måns Ivarssons självbiografi på lundell.
och det kanske är det bästa jag någonsin läst. det är som en box, i tre delar.
jag är dock bara i första boken men det är bara några få sidor kvar i den.
jag kan helt enkelt inte släppa taget om den, läser hela kvällarna, har med mig den på skolan och läser.
man får reda på så mycket. vad som ligger bakom alla dessa underbara låtar och böcker.
helt plötsligt förstår man allt så mycke klarare.
vad han egentligen menar. endel låtar har talat och en del mest bara varit ord ( DOCK VÄLDIGT FÅ!)
men nä.. nu är allt som en endaste saga utav allt.
nej, jag ser väldigt mycke fram emot resten av böckerna.



ulf lundell själv på omslaget av Måns Ivarssons själbiografi
" - vill du ha din frihet får du ta den"


josefinnilsson,
JA, JAG ÄR ETT STORT LUNDELL FREAK, PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0