9 juli

under den här tiden jag har varit här, av allt jag sagt varit jobbigt och pest gånger två, så
har det ändå varit värre idag eller det här dgnet.
så nu ska jag klaga lite, läs bäst fan du vill eller inte.
det börjar med igår, som sagt så är jag ju sjuk och jag har kommit fram till nu att jag även
är stressad. så jag hade skit svårt att sova igår kväll, jag var trött och hade ont i huvudet men kunde
ändå inte sova, sen helt plötsligt fick jag mega ont i magen så jag trodde att jag skulle spy.
iaf, så somnade jag vid 4.. klockan 5.. då börjar moltas, alltså min kusin att toook  skrika. skrek
som en stucken gris alltså, helt sjukt.. tillslut så somnade jag iaf, va tvungen att kliva upp vid 8,
jaaaaaaa, då har jag fått ont i halsen också !! loooooool.
pallra mig till jobbet, kommer dit, fixar bröd.. så finns det inga ägg !! så då får jag ta o koka jävla
äckel ägg, och skala. när jag har tre stycken kvar att skala, så kommer springpojken in och säger,
nu har äggen kommit ! lol. och då va klockan halv 10 och jag hade inte fått ut en enda jävla macka.
så jag vart måttligt glad. sen, när jag kommer till en annan macka, som det ska va soltorkade tomater röra på,
så finns det ingen röra !! lol! och jag ska ha ut alla mackor till 11. ååhhh vad glad jag va.
och då måste man också tänka på, för det första är det jag.. jag har verkligen inte världens bästa humör och särskilt inte
på morgonen, plus att jag äter piller, ååh vilka underbara fler humörsvängningar jag får då ! :) tjoho. o så hade jag sovit ungefär 3 timmar och inte ätit nånting. hela världen kändes så mysig då liksom! iaf, så låg jag ju efter äckligt mycke,
o så självklart så är det så ruskigt mycke folk så jaaaaaaaaa... så vare bara cp jobbigt. lol. morbror kom till ochmed in och hjälpte till.  men det gick ju bra iaf. moster va ledig idag också. lol. nu kommer inte vi att va ledig nå mer, betsämmde jag idag, hah.
och på tisdag då smällder det järnet, då är det så kallad seglar tisdag, alltså äckliga brat
pojkar mellan 18-25 som lånat pappas segelbåt och bankkort, med mer backslick som är mänskligt möjligt, och
som får flickor via deras champagne.
vi har tillochmed blivit tillsagda att inte få ha fönstrerna öppna för att då hoppar dom in där.
jaa det är helt sjukt.
lizette sa att hon skulle eskortera mig efter jobbet och sen fick jag bara vara hemma, hah. men hon skoja bara,
får jag ju hoppas iaf, hah. och sen veckan efter det så är det deras pappor typ som kommer och veckqan efter dom de
ännu äldre om jag förstog det rätt.
juste, moster va i uddevalla o shoppa idag och då fick hon med pengar så
hon köpte ett par svarta glajjer till mig, såna som jag har.
så nu har jag fyra stycken major :) lol.
å så köpte hon piller till mig, så nu ska jag börja knarka. jaa tragiskt men sant,
men lol, nej. de är nå "naturläkemedel" som jag ska ta så somnar jag lättare, sägs det.
nu orkar jag inge mer, tänkte lägga upp nån bild, men kameran ligger på bordet
4 meter bort så jag orkar inte hämta den, jaa det är helt sant.
bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0