1 juli

ledig idag. urtråkigt. hah.
sov inte äns nå länge. jag vaknade halv 11 av att jag trodde att jag
började kl 12, men nää. sen kunde jag inte somna om.
va ner på bryggan o käkade frukost, sen va jag o kollade runt i affärerna,
men hittade inget. o den affären som jag ville in på, som ser ut at ha schyssta grejer, hade lunch stängt..
försökt att tvätta har jag gjort också, men jag får fan inte i gång den, haahha !
lol.
så nu har jag fixat lite paj som jag sitter o käkar på nu, så får jag väl ta o
pallra mig ut o sola då... för nu är det stek.
har ändå inget annat o göra, moltas är ju på dagis. och det är tråkigt !
lägger upp nå bilder, men det va svårt att ta från båten !
bye



själva fjällbacka



på en ö vi åkte förbi, där dom har hästarna lösa


winnie

coolingen


mitt o mosters rum. snygga bowling klot va :) hah


josefinnilsson
har det perfekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0