15 juli


jahaja har inte hunnit skriva nånting, för det har varit mycke slit
och lite sömn, iaf för lilla mig, jag som kanske är latas i världens men det har
iaf varit bra dagar och har massor av kort.
har inte så mycke tid att skriva nu heller, så jag lägger upp så mycke jag hinner !

kräftskivan

morbror


lite folk


moltas


kände dock inte så mycke smak...


charlie


så snygg !


snygg och lisa


johan, (skåne ^^ )


morbror och charlie

´
charlie och daniel


mattias och micke, ( ögonen ^^ )



moster



johan och snygg

och mångamånga fler bilder.

en dag bara, hah


foppa kom förbi på bryggan, och jaa han hade foppa tofflor på sig ^^


dennis


tobbe

seglar-tisdan


jag och moster käka hos de små kockarna"


dennis


moster, ahahah


zid ! (idag satt johan upp en bild på den tecknade zid på väggen, lol )


tobbe


zid


från bryggan


från bryggan


från bryggan


från bryggan


från bryggan


från bryggan

josefinnilsson,
nu börjar dom tixa på mitt tix med lol.
lol !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0