11 juli

jaa ni inte så mycke skrivet, jag är sjuk.
 i förr går fyllde lizette år, så hon och morbror gick ut.
så jag och moster var barnvakt, och moltas är universums goaste o finaste unge.
typ vid två på natten vaknade han och börja tok skrika som vanligt, och då va dom
fortfarande inte hemma, så jag fick springa upp o ta hand om han. så la
vi oss i sängen och myste, och de va så... mysigt ! hah, han är så gullig.
igår... vet ja inte riktigt va jag gjorde.. jobbade som vanligt,
idag.. va jag tvungen att gå hem från jobbet.... lol.. höll typ på att börja lipa för att jag inte ville
gå, men orkade verkligen inte jobba nu, och det där ser helt fel ut, men jag har ingen energi i kroppen,
jag blir fan bara sjukare och sjukare. så skulle jag gå o köpa nässpray och hämta ut min hostmedecin
på apoteket, då vare stängt..... så då köpte jag egen medecin på konsum, en dricka, två vaniljvisp,
två glass, en kladdkaka, en bilar påse, sen hade jag redan en chipspåse och två godispåsar hemma
hahah loooooool, låter som värsta fettot ! men jag köpte faktiskt yoghurt och jucie också. och jag har inte äns
fått i mig hela bilar påsen, hah. men vem skall säga nått, inte jag iaf :)

å så har jag äckligt mycke humösvängningar. och om jag då själv märker av det och tycker
att det är jobbigt, då äre mycke.. orkar inte.
vill bara ligga i sängen o lipa ett tag, orkar inte må dåligt.
nu orkar jag inte skriva nå mer, men jag lägger upp nåra bilder jag tagit, lite random i guess.
bye.


mina nya älsklingar


världens bästa


världens bästa


världens bästaste


världens bästaste


moster laga omelett till mig, hah




jaa, mitt skåp? :p


morbrors favorit strumpor


lizette


josefinnilsson,

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt de snygga skorna? =)

2009-07-15 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0