5 juli

åhh det var så jobbigt att kliva upp imorse...och kris. bajscpdag idag.
allt har bara varit fel och jag har bara varit skit sur och arg.
tjoho !
så roligt.
men de har iaf blivit bättre nu, duschade väääldigt länge och varvade ner.
har köpt glass. varit med moltas, väntar tills han ska gå o lägga sig, som är väldigt snart.
sen får jag också gå o lägga mig :))
som jag har längtat.
iaf, sover jag (massa svordomar) dåligt.
och det är jobbigt. jag måste sova. jag behöver sova. jag vill sova. jag måste sova.
och jag stog o skalade rödlök i 2 timmar igår...(y) lol.
så nu är skåne verkligen skyldig mig. hah.
lizette o moster försöker para ihop mig med nån utav kockarna, lol, men
jag har annat att tänka på än så, IAF så satt vi igår o gissa åldrarna på dom haha.
alltså på dom "små kockarna" som är nere i vårat kök.
"de äldre" är uppe i a la carte (stavning)köket. IAF.
så kom det ju en ny kille, tobias. han och dennis kommer ju från hr åre.
men så gissa vi iaf 92,91 då eftersom dom skall börja 2,3.
så idag va jag tvungen att kolla i boken man skriver i varjde dag, så va dom 90,91, och då betyder ju det
att båda måste ha gått om? lol,soper.
jag som hade hoppats på att tobias va lika liten som mig, så att jag slapp va minst.
och jag hoppades pån att han inte fyllt 18 än, men jovisst fan hade han det.
åååååååååååååååååååh jag är så liten.
men det är ändå nice, för då tar dom hand om mig, hah.
och det är så roligt, eftersom jag o moster är släkt med morbror så fjäskar dom as mycke.

mohah i love it.

åh nog skrivet om ingenting.

nu sa jag gå till moltas, bye !



juste, veronica maggio !


gammal sång

17 år


josefinnilsson,
i en stad där ingen längre bor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0