8 juli

ååååååååååh jag är så sjuk...
va till hälsocentralen igår,men ska dit idag igen för att träffa en doktor, kvart över två.
jag gick in och jobbad iaf kanske.. 3 timmar igår, sen gick jag hem, gick ut en timma o solade
men de blev inte så lyckat, det börjar typ bli dåligt väder nu... lol.
jag som hade tänkte följa med dennis o tobias till grebbestad på bio idag, men den börjar
halv 3... och självklart är det ice age 3, mohaha. jag måste se den !
zid alltså.. >< om ni bara förstod hur lika dom är varandra, hah. jag vet att han heter john nu iaf, lol.
men alla säger zid.
idag är jag ledig, så idag blir faktiskt första dagen sen jag kom hit som jag bara ska ligga i sängen
och tycka synd om mig själv.
ligger här med datan på magen och godis påsen brevid mig  :]
igår kväll va jag moster lisa och charlie och käka på bryggan, självklart kyckling o pommes.
kockarna börjar veta direkt vad jag vill ha nu, lol.
sen gick vi hem och kollade på mj ceremonin och konserten, och förvånadsvärt
var det jag som tillslut satt där själv, men halv 1 gick jag och la mig.
egentligen bryr jag mig inte ett dugg, de blir liksom inte sån stor skillnad för mig bara för
att han är dö, men han var ju faktiskt ganska bra och duktig. men jaja.
men jag lyssnar mest på veronica nu, faktiskt bra.
fast det är inte förns nu jag fastna för henne.
jaaaaaja, vet liksom inte riktigt vad jag skall skriva, jag har tråkigt.
kan inte sova. men jag tänker absolut inte lämna sängen.
nästa helg är det kräft skiva här :D yääh, jag älskar kräftor !
dom hade beställt hem 10kg, blablaaa-kräftor.
mums !

happ, jag längtar ju inte hem iaf så ni vet.
jag längtar bara till yran fredagen ungefär 1 på natten.
'det kommer att göra hela min sommar, så fantastiskt bra helt enkelt.
han kanske är det bästa som finns.
sen vill jag tillbaks hit...
men vet inte om jag komemr att orka sitta o åka först 80? mil hem, sen tre dagar senare 80 mil
ner, och sen 3 veckor senare 80mil hem igen... lol.
dom stänger ju bryggan den 22, och skolan börjar den 24. så jag hinner ju..

nu har jag skrivit mycke onödigt, skriver säkert mer sn, bye !

the killers - mr brightside

josefinnilsson,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0