25 juli

får typ ångest när jag inte orkar att sitta vid datan.. eller jaa nästan.
jobb är bara mellan namnet, ungefär. för mig iaf hah.
igår, följde jag med pojkarna, johan,tobbe,dennis, zid till torp.
och kolla på massa olika grejer, jag spelade cs också! hah och jag är jävligt bra på det !
alla pojkar köpte nånting, så fem minuter innan dom stängde gick jag in på affär och
köpte ett par örhängen som tröstshopping !
fick även lön igår, 7000 vart det iaf (Y) 7 yranbiljetter !det var ju bra.
sen åkte vi till smögen för att kolla på slitz tjejer ( lol. ) men vi köpte mjukglass istället och
åkte hem !
today kom moder hit, betyder att det är ännu närmare tills jag kommer hem.
i like it. tjalalaala jag är pepp på yran !
ulflundell, jag älskar dig.
veronicamaggio, jag älskar dig.
josefinnilsson, du är så jävla bäst, jag älskar dig.

fast jag kommer faktiskt att sakna pojkarna lite, dom är ju så knäppa &roliga.
för vem skall annars, spruta citron i ögat på mig, hålla fast mig och mula mig med torsk,
kasta in mig i bilen, kasta de ena med tredje på mig. jaa, lite allt möjligt, hah.
nu äre käk, grillat tonight!
bye !


josefinnilsson,
jag har mer tålamod än vad du har hårda ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0