23 juli

måste bara säga att jag hatar knark, durå?
jag hatar töntar, durå?
jag hatar att kliva upp tidigt, durå?
jag hatar att ha ont i fötterna, durå?
jag hatar töntar som har ont i fötterna och kliver upp tidigt för att knarka !
och människor också för den delen.

idag åkte moster, skönt med eget rum igen :D hah. men de va lite jobbigare
att lära om allt till en ny, har fått skit ont i min handled iaf.
jaa finns inte så mycke roligare grejer att säga.
min mamma kommer hit om två dagar, jag är hemma på onsdag. lol.
jag kommer att sakna moltas
bye !

vart har du köpt de snygga skorna? =)
bianco footwear, 300spänn på rea.



josefinnilsson,
massa strips om dagen, gör josefin glad..en. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0