22 juli

har aldrig tid att sitta vid datan, jobbar hela tiden. och är med moltas.
jobbat mycke kväll den här veckan också.
iaf så har jag uppgraderat mig ! hah, stod i luckan igår kväll och idag ! :D
och kockarna säger att jag är duktigt, men det är nog för att dom inte vågar säga något annat ! hih.
lite kul är det o stå där iaf. men jag skall aldrigaldrigaldrig bli kock, då blir jag ledsen.
imorgon åker moster, så imorgon börjar micke att jobba med mig.
skönt att jag får eget rum, men tråkigt för ingen förstår humorn med dum-janne och "på 30 sekunder "
juste, moster berättade att jag hade pratat i sömnen härom natten, då hade jag börjar skratta och sagt dum-janne !
hahaha, ingen förstår men det är lika bra !
min käre vän rasmus ringde idag och sa hur mycke han saknade mig, ungefär iaf. och då
slog det mig att om en vecka är jag ju faktiskt hemma, och jag vart typ ledsen hah. jag vill.
vill bara hem till uffe.
har inte så mycke att säga förutom att jag stortrivs, hejdå !


josefinnilsson,
8 dagar kvar alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0