2 juli

jaha idag? vad har jag gjort idag.
juste vi va till uddevalla o shoppa, jag hittade ju gina (D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:DD:D::D:D )
men de fanns ändå inte så mycke där den här gången. plus att min budget inte va så stor
eftersom pappa inte var med. kändes lite konstigt att han inte kom och bar alla mina kläder o påsar, och
hans magiska kort :D fast han fick betala lite iaf, :) taha, låter som att jag är mega snobb o bortskämd. men det är jag faktiskt inte! nejnej. jag får faktiskt ta o bli lite bortskämd de gånger jag är hos han.
efter det åkte vi tillbaks hit, åkte iväg o bada. det är ju nhav här (I) första gången jag badade i år.
men jag tycker inte om sånt där sjögräs, plus att det är maneter här. så jag badade bara till midjan.
sen har det väl inte hänt så mycket mer... jag har dammsugat..
börjar 12 imorgon, drygt. vill hellre jobba 8-4.

jag hade världens skadade dröm inatt. och det va hemskt satan.
och den kändes så där otroligt verklig och det kunde ha varit verklighet.
inte massa knas, utan  en logisk dröm.
så hela mitt  psyke har varit upp o ner, bak o fram idag.
nej, jätte jobbigt. och de fick mig att tänka på och bli påmind om att
jag kanske inte har glömt än. även fast jag så gärna vill det, och det känns som det.
men nu fick jag klump i magen. hatar det.

hejdå.
josefinnilsson











kanske världens coolaste och snyggaste kusiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0