16 juli

jaha, jag har tappat min jävla plupp på min jävla hästsko
 och sånt är så otroligt irritersamt, så finns det ingenstans som
jag kan köpa. jag frågade i en affär om det fanns nå läpp piercingar,
då tog han fram till navel, ögonbrynet o massa... lol. men det fanns typ små stavar,
1,2 men dom drar jag genom mitt hål, lol !
så irritersamt bara.
imorgon har jag sovmorgon till 12 :D ana hur otroligt lycklig jag är över det, hah.
har varit jobbiga nätter senaste veckan, har typ börjat lipa när jag ska kliva upp
för att det är så jobbigt, hehe.
jaa, jag har inte så mycke o säga och det märks... jag och moltas har käkat ett paket vaniljvisp..
jag längtar inte hem, längtar bara till uffe. och limpan o frida.
fast dom längtar jag inte till hah, dom saknar jag bara, och att få snacka skit med.
blir som så konstigt utan dom små jobbiga varje dag.. hua, och särskilt frida kommer jag inte få träffa
på länge :/
jaa, hejdå !

josefinnilsson
jag älskar 44kroners godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0