17 februari

hey,
nu har jag inte bloggat på  länge, det är för att jag har varit i åre hela helgen och
alldeles för upptagen igår för att skriva något.
som sagt var jag i åre i helgen, det vart inga skidor tyvärr. men jag var barnvakt åt min 1åriga
otroligt söta kusin. egentligen tycker jag inte om barn. men man kan inte motstå han!
min morbror och hans tjej bodde på copperhill i en svit, och om jag förstog det rätt så fick dom
det mycke billigare än vanligt. för att han som äger det hade råkat kört på deras Doris.
(deras vita skruttiga saab).
vi åkte dit en sväng på lördagen, och gud vad besviken jag vart!
det har varit så mycke snack om det där hotellet och att det skall vara så lyxigt.
för det första såg det väldigt tråkigt och enkelt ut, det fanns ingen entré och det luktade trä när man
kom in överallt.
vilket det oxå var överallt &koppar såklart..
och när man väl kommer in så ser det ut som... på en båt !
luftgångar på sidorna och som en stor "gata" i mitten.
nej en riktigt besvikelse.
det ända som var riktigt bra var badrummet ! där det var dubbelduschar i en,
med duschsmycken stora som.. jag vet inte vad.
+ golv värme i duschen. det var nice !


badrummet på copperhill, dålig bild.

så helt ärligt sover jag hellre hemma i mitt underbara stökiga, mysiga rum!
måste ja lägga upp bilder på de också, höh!


inga bra bilder alls,


på söndagen vart det inte så mycke hänt, även fast det var otroligt fint väder..
vi gick bara på bakfickan och käkade brunch. och där är det världs stora bord med massa olika godsaker,
som morbror och hans kockar lagat!
( min morbror är kökschef på åregården).
och sedan drog vi hem.

 
"efterrätten" på brunchen.
smoothie
chockladmousse med jordgubb,physalis och chockladstång...typ.

och youghurt pannacotta.

även min drink från förra helgen !



måndagen, lika lång och dryg som vanligt.
jag orkar inte med mer skola, allt är bara så segt och tråkigt .
skönt med lov snart..


&igår färgade jag även håret igen!
så nu kan man ju iaf nästan kalla mig blond ! :)



jajaa, nu orkar jag inge mer.
grattis till anna 16år
&grattis till lillerik 18år!


josefinnilsson
för varje steg jag tar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0