23 februari

JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN !
vill bara ha värme o massa sol nu!
även fast jag bara kommer att vara hemma typ 2 veckor i sommar så längtar jag så in i!
från midsommar fram till yran veckan är jag och jobbar i fjällbacka som smörgåsflicka,
sen är det yran och efter det åker jag till stockholm hos pappa och är där ungefär resten av sommaren.

vill även att den här veckan skall gå fort, åker till åre i helgen med några grabbar,
kommer hem på söndag kväll sen på måndag morgon åker jag till pappa hela veckan till söndag! :)
jag saknar min pappaaaaaaa !
har inte träffat han på typ 3-4 månader nu..
nej, nilssons är bäst helt enkelt.


avril lavigne - why
sommaren -07

skall även åka i gb, höhöö..
bye!

josefinnilsson
&limpan förstås

Kommentarer
Postat av: limpan

inget slår oss!! <3

2009-02-23 @ 17:35:26
URL: http://linnhovsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0