1 februari

heey,
har precis klivit ur duschen efter att ha kommit hem från åre.
de var riktigt nice faktiskt. igår när jag kom dit, drog vi till åre gården, käka.
sen hem, käka lite till, sen ner till åre gården. hjälpte morbror att inventera lite.
träffade emil på max, satt där ett tag och snacka skit, sen in till gården igen
och sätter mig i baren och får en drink. ( dock alkoholfri! )
sen upp till huset, tog de bara lugnt. soooooooooov.
vaknade där emot kvart över 10 av att jag hör min 1åriga kusin skrika som en tok,
lovely..
fika och så, sen upp i backen.
åhh grrr, hade inte åkt på 3år, vet inte riktigt varför jag inte åkt, så det kändes skönt att
ha på sig ett par pjäxor igen, heh.
när det var -21 nere i byn, så satt vi där uppe på toppen i +9
och brände, höhö.
aja, det var en riktigt skön helg iaf.
drar nog till åre nästa helg också, kanske tillochmed fred-sönd.
får se.

juste ! även erbjuden jobb nere i fjällbacka över sommaren.
riktigt sugen på att ta det, kommer tjäna riiiiiktigt mycke pengar.
men jag vet inte om jag vill åka själv än,
så det blir väl kanske så att nån får följa med mig. heh !
nej, nu är jag astrött. lång skoladag imorgon.
+ att jag kommer antagligen ha fetaste träningsvärken också..
så nattinatti.
bye !


josefinnilsson
det kan inte bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0