tell me what u're waiting for

kök idaag, julbord. sjukt drygt.mycke folk.
skall jag berätta en sak.
jag tycker inte om människor över huvudtaget.
hah jobbigt läge! särskilt när 97% är sjukt störiga och ivägen och överallt, lol!
och då är det kanske lite dumt av mig att gå en linje inom service yrket där man träffar nya folk
hela tiden och måste vara glad, tjohoooo!
det är jag som är pokerface, &jävligt bra på å ljuga är jag också!
hah det är sant, jag är as bra på att ljuga :) heh
idag fyller min mamma hela gamla 36 år, muhaha.
hon fick jätte fina strumpor av mig som det b.la stod 666,house of horror, handklovar och
jaa massa annat roligt jag tyckte passade henne ^^
så nu väntas fika och frida skall såklart komma hit, haha!
sen min sötnos♥


min bror skulle dock hoppa ivägen så det vart ju en
as bra suddig bild haha

josefinnilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0