secrets

sköön dag, svara på några frågor sen sluta vid 10.
imorgon är det kök, jag hade inget idaag.
på fredag är jag ledig. ungefär iaf.
det är luciafirande i stora kyrkan halv 9 och våra lärare skall inte äns dit den tiden
och det är bara en halvtimma så det känns lite värdelöst att gå dit..
plus att jag är ledig nästa onsdag yäääh, skall göra rest hemma då.
men eftersom att jag är så bäst så har jag såklart inge rest :]]
skall börja den där utbildningen via jobbet så att det skall bli billigare (?) men årskortet,
yääh! skall åka på lördag natt :D aaaaaaasnice! plus att bästa frida &tim skall också dit :)
måste fixa med körkortet också, sjukt dryyyygt.... skall ju ha det i min hand 20maj!
hah om det ändå vore så..
nu skall jag hoppa i duschen och fixa&trixa sen till min sötnos♥
seeyaaaah!



oldpic

josefinnilsson,
in another life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0