I'm the girl of u're dreams

aakeyaakey, bad update i know!
but hey, I'm a busy girl ;)
jahaaaa, det händer väl inte så mycke.
varit med älskling♥
and to day, was the day we always have been afraid of.
nej, den här dagen önskade jag att den aldrig skulle komma... :/
anyway..imorgon är det kök. lol.
måste köpa julklappar. lol.
köpte dock två julklappar till mig själv igår hihihhohoh askul :)
haha igår började jag att grina för att jag saknade min säng så mycke :'( ^^
det va sorgligt, but to night my best friend, we will be together!!
har inte sovit i den på hela 5nätter :( hah jag är störd, and always will be!
vad duktig jag är som visar mina engelska skills today! hahaha
har inget roligt att skriva, men det skall bli bättre, promise!
byeee



the veronicas - in another life


josefinnilsson,
älska the veronicas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0