I guess I'am u're world after all!

jag må ju va så jävla bra, right?
spelar ingen roll hur mycke hat man visar mot mig, så måste dom ju älska mig iaf..
hah, jag tycker det är rätt så himla as kul faktiskt. lite läskigt kanske.
eftersom dom tar mina ord, gör som jag.
om man inte vill ha något som helst med mig å göra, varför då
störa sig på vad jag gör och säger och lever.   ??
I dunno!
får jämt se och höra massa roliga saker, jaa jag skrattar.
tycker det är så jävla lol, att man inte kan lämna mig
&mitt förjävla bra liv ifred! :)
så herregud, skitnere haha!
som vanligt, åker till åre snaart.
längtar faktiskt lite efter nästa vecka också, för då
åker jag ju till papii, &då skall jag äta upp mig!
även fast jag kommer att vara ifrån min tim väldigt mycke..
vill ju bara vara med han hela tiiden!♥
äsch det finns ju dom som har det värre haha!



saknar det!


josefinnilsson,
hej kungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0