hon stannade i lust &hon gick i nöd

jaså mina mannar, nu kom ni minsann!
som det kanske märks så har jag ingen stor lust att skriva.
mest för att jag hinner inte så mycke som jag vela kanske, &bara det gör allting tråkigare.
men jag tänkte ta mig i kragen &skriva lite grann iaf, men jag kommer nog
inte att skriva så mycke mer innnan nyår iaf, kanske efter lovet om jag tar mig tid!
anyway. jag har min älskling, som jag vill pussa hela tiden på :)
&frida såklart! hur skulle jag kunna klara mig utan henne liksom?
typ den bästaste som finns, det är verkligen en människa man litar och älskar!
sen är det ju knäppajävlar som säger att hon är lite galen. men jag förstår
liksom inte vad dom menar med det? jag ser det inte? kanske man blir som man umgås trots allt ;)
min älskadeälskade idaberg är hemma! känns hur skönt som helst!
att veta att hon är i stan när jag kommer hem, &förblir här iaf ett litet tag!
skall även ta och godkänna hennes man som hon dragit med sig hit, heh
innan jag åkte hit, hade jag lite julafton hemma. för att slippa dra med mig alla
julklappar hit! iaf, fick en platt-tv, dock på 19"  med inbygd dvd, men jag vart as glad, för att då fick jag en dosa, haha!
har inte haft en dosa på kanske... 8månader? lol.
en kaffepress, som jag har önskat! jaa och massa annat bra!
på julafton åkte vi till farmor &farfar +min bodyguard, kamaro.
det var roligt att få träffa dom, eftersom att det blir allt färre och färre gånger nu mera...
den lila jackan jag fick av pappa för ett tag sen, den räknades som en julklapp, så fick lite
smått &gott på julafton, fast idag har vi varit iväg på stinsen och shoppat lite (pengar är inget problem, jag har en pappa som betalar (a) ) köpte en glitter tröja (?), ett par goggles och det var inräknat som julklapp :)
det är skönt att få vara med min puppis igen, han ligger nu &väntar i min säng. dock sovandes..
hah låter som värsta älskaren men det är ju min bombas! världens bästa och mysigaste!
fast jag börjar dock längta hem väldigtväldigt mycke nu! om 3dagar är jag hemma!
&som jag längtar till att min tim skall komma till mig då &pussas :')
imorgon blir det nog bara lugnt här hemma, lite fyrhjuling och fokus on the dogs i think!
på måndag skall vi nog åka tillbaks till stinsen och kolla lite extra! ;)
jaaa, jag antar att det här får räcka för ett tag framöver, &hoppas att ni har det färjävligt helt enkelt!
på nyår blir det ida &frida! skall även försöka träffa älskling som vägrar komma in från bushen.....................
seeyahh


josefinnilsson,
vi befinner oss i ett land och en tid,
när saker tystas ner &fasaden betyder allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0