did u say 2010?

har gjort julbord heeela dagen idag, alldeles själv också!
&det vart as braaaa :)
det va en skön dag. åkte och hämta min bror på östberg.
träffa gunhild............. (lol)
in på stan och köpt julklapp &fika.
min bror ruinerar mig när det han som har mest pengar i famlijen.
hans visa ord idag "- jag tycker om att vara barn för då betalar alla vuxna"
jaa, lev på det bror, lev på det.
idag fyller min moster 20, congratzzzzzzzzzzzzzzzzzzz! :D
så vi skall till hennes lägenhet sen på fika, mums!
sen kommer älskling och sover med mig♥
LEDIG IMORGON!
bye


josefinnilsson,
felix jenssen

Kommentarer
Postat av: m o s t e r :-)

passade något av kläderna?? :-)

2009-12-15 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0