cuz I can't tell u'

mina hörlurar har gått sönder, får ju cpdamp.
josefin är en dålig person some times.
vill åka skidorrrrrrrrr, tjäna lite pengar, slösa dessa pengar.
mamma fyller år imorgon så då lär det ju komma tusen folk, lol.
måste gå på stan med broder för å köpa julklapp, lol.
jag hatar julen.
rött och kallt och..folk överallt!
det bästa är ju iaf maten♥
den här julen kommer nog att bli den mest onormala iaf.
sitta hemma hos pappa med bara han? hah, no problem.
men det skall vara hemma hos faster i något stort hus mitt ute i no where,
och aaaaaaaalla är där. fullt med barn är vi, å så farmor &farfar♥
och alla andra förstås, dom jularna kommer jag att sakna nå så enoooooooormt.
men pappa är ju bra han också!
det känns som om att jag måste köpa tusen saker, för liiiiiite pengar.
jag är skolless, fast sen kommer jag på att jag måste jobbaaa..
det är både plus och minus. det är bra och kul att jobba med dessa.
men kommer ju aldrig vara hemma eller få sovmorgon... -,-
that hurts!
tomt utan tim nu också.. happ..



josefinnilsson,
inte alltid lätt att vara så grym som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0