0808

jaa hon har sina dagar, och sekunder..
men nu är allt bra igen, jag har prata med papi (y) heh.
som du kanske förstårr så är jag mycke med motlas, eller typ hela tiden.
jobbar, moltas, sover. hah fan va trist det lät. men det är underbart.
och jag älskar att vara med han ohc är det mer än gärna.
men nångång då ibalnd så är jag barnvakt, när morbror o lizette ska hitta på nå,
och ikväll är jag det, plus åt två barn. iaf, så har jag fått moneymoney, 700 hundra
för att va med dom är helt okey ! :)
och jag älskar sommarkvällarna. det är svalt och skönt, inte kallt. och man hör
hur syrsorna surrar. eller vad dom gör. underbart.
igår var en dålig dag, jag började nästan lipa för att jag inte kunde sova ! hah.
men det är jobbigt att man inte kan det särskilt när man är jätte trött.

jag måste bli brun. nu skall jag börja ta tag i det här igen. dock jobbar ju jag så
jag hinner aldrig att vara ute i solen och steka. men jag skall kirra det.
solarium! det va faktiskt länge sen jag sola det nu, ska fan söka om jag hittar nått här, haha !
jaa det finns det ! ska jag använda sololja och fräsas sönder, hah.
har så mycke grejer jag har för mig jag skall fixa.
är jätte förkyld, börjar även få tillbaks hostan...
tror jag skall käka nått nu,
bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0