på två dagar...

har hon hunnit... badat för första gången i år, dessutom i havet. än äckliga storsjön.
jobbat i luckan, vilket gick väldans bra enligt henne själv, varit med moltas, ätit glass, ätit massa mat,
solat, sola solarium, bränt sig, inte blivit brun, varit hos frisören, varit ledig, åkt båt, sovit länge,
tvättat, städat, kollat på film, tjaa lite allt möjligt.
jag saknar fridafridafrida, jag har faktiskt inte träffat henne sen skolavslutningen..... lol.
men snart så ! :) typ två veckor, är inte äns säkert än när jag kommer hem, niiiice.
den här veckan kanske är den bästa veckan här egentligen, med schemat.
måndag, mackor 8-16
tisdag, luckan 16-00
onsdag,ledig
torsdag, luckan 16-00
fredag, mackor 12-20
lördag, luckan 16-00
söndag, barnvakt.
bara massa sovmorgon! :)
ikväll är det moi and zid in the lucka, hah.
han och jag kör på nyktert !
jag måste börja övningsköra.... jag har kommit på att jag skall börja köra rally, haha !
pappa, det finns en bubbla till salu i... kommer inte ihåg. den vill jag ha! :)
jag måste börja fixa skolan, tyvärr.....
och det känns förjävligt, men jag skall fan göra't
jag var nog aldrig riktigt gjord för det här med skola, inte riktigt min grej.
men eftersom jag kan allt, så är det ju inte så svårt !
nu har jag börjat kommit på att jag saknar bombas jätte mycke, och han vill helst av
allt bara va med mig. så därför bör det bli så !
nu har jag skrivit massa rat, bye !








josefinnilsson,
PÅ 30 SEKUNDER ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0