ohja

vi var starkare än mörkret 
vi var snabbare än ljuset
vi var myten om oss själva
Jupiter och jag

farväl Jupiter, adjö
jag måste läka mina sår
jag ser din singlande snö
dölja spåren där jag går

tack för skymningens sånger
tack för nattens alla lögner
tack för rodnaden om morgonen
och drömmarna på dan

tack för kriget mot dom kloka
för virvlarna i håret
tack för svaren på gåtorna
du la i min hand
jag ska minnas dina drömmar
jag behåller dina viljor
jag ska söka dina krafter
i ett farligare land.


uffe, jag älskar dig
lasse, jag älskar dig.
veronica, jag älskar dig.
josefinnilsson, jag älskar dig.
&framför allt älskar jag att höra mitt namn.


min lön, jaaa det älskades.
dock är det bara 8.600 kvar ungefär.
shoppade lite allt möjligt igår och kunde tyvärr inte slita mig idag heller.
även fast jag lovat att inte köpa nå mer.
men nu skall fan resten sättas undan och sparas till mitt efterlängtade körkort.
du har väl inte glömt att jag fyller 18 om nio månader? hah, fånigt josefin.
har varit och solat, bränd är det absolut bästa..
är redan äckligäckligt less på skolan. så otroligt uttråkande..
jag måste städa, packa upp. har jätte mycke kläder... lol.
bye.

josefinnilsson,

jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0