mazarin

innan uffe va veronica, men jag kom försent för ingen ville egentligen
gå med mig på henne för alla tycker att hon är så dålig men jag tycker att hon är bäst.
iaf, skålle var tvungen att ställa upp för laget. meeeeeeeeeen så missade jag 17år.... det va typ
den jag ville se, men hon va grymt bra iaf :)







och som jag har längtat efter en sån här söndag. en söndag jag mest av allt
absolut inte vill göra  nånting åt. jag har suttit vid datan och legat i sängen och kollat
på 5an hah, för jag har saknat 5an och 3an för den finns inte nere i huset.
eller jag har varit ut en gång idag till konsum för att köpa godis (y)
nej, älskade underbara dag. på tisdag 06.00 går mitt tåg
neråt, jag ser verkligen inte fram emot den äckliga resan, men sen på kvällen känns de
nog jätte skönt för då är jag borta härifrån och tillbaks ! då ska jag pussa jätte mycke på moltas ! hah.


världens bästa kille !
bye

Kommentarer
Postat av: jess, armwrestling <3

Tycker mer om när du är hemma jag, saknar dig mongis.

2009-08-03 @ 20:47:54
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0