9 augusti

idag har varit en.. mongo dag. allting gick så dåligt att det var skrattretande.
men ´sen så, och idag jobba även micke. och jag skrattar åt pojken hela tiden.
det är så roligt, mikaela.. mackbruden.. hahhah...  om ni bara forstod hur kul det är om
man är trött.
juste ! värsta jag hört.
en av "storkockarna" skall opereras så då måste mackan bara jobba i a la carte'n
och då... måste jag stå i luckan... fyfan. och för dig som inte vet vad det är.
så är det där man lägger upp maten och skickar ut den, ungefär de va en bra förklaring. hah.
jaa och det kommer att bli kaos.. nejdå det går nog bra ska vi se.
jag har hittat ett solarium så nu skall jag fan sola så jag blir brun.
måste försöka hålla mig vaken till nio iaf, det här är ju fan pinsamt.
bye !


josefinnilsson,
när stockholm kysser mig på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0