6 augusti

icke, men micke och co följde med mig på staden iaf. försökte slösa bort mina pengar,
och det gjorde jag väl också !
i tisdags åktye jag tåg hela dagen, 06.00 - typ 20.00, gick ner med mjukglass till grabbarna
tillomed när jag kom ! väldigt snäll jag.
igår vare jobb, otroligt jobbigt att börja kliva upp igen vad 8... slutade vid tio, fast jag va iväg mellan
5 och 8 å käka. men drygt iaf. det är... grr väder, och jag hinner inte ligga ute o steka, det
ät inte så roligt att försöka sig på att bli ´brun vid 5 liksom...
dock har jag gett upp den drömmen om att bli brun, får väl fräsa sönder mig in solarium
när jag kommer hem.
ååh om du bara visste hur skönt det är att vara tillbaks och slippa stan. lalaaa.
å så måste jag ju tjäna lite mer pengar, och vara med plutt moltas. hah.
jag gissar på en blogg torkar, har inte tid. men man vet aldrig när hon får för sig att skriva !
jag känner att jag längtar till något men jag vet inte riktigt vad hah.
juste, min papi kommer att komma hem o hälsa på mig inom... snart nångång hoppas jag.
jaja,  när jag inte skriver så har jag det as bra, bye !


josefinnilsson
i said... mazarin ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0